FAQ's

Bestellingen & Betalingen

Hoe plaats ik een bestelling?

Blader door onze collectie, selecteer de gewenste items en ga naar de checkout. Zodra je aankoop is voltooid, ontvang je een bevestigingsmail van je bestelling.

Welke betaalmethoden accepteren jullie?

Wij accepteren Visa, Mastercard, PayPal, iDeal en Bancontant en andere grote betaalmethoden. Alle transacties zijn beveiligd en versleuteld.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren na plaatsing?

Je kunt je bestelling wijzigen of annuleren binnen 12 uur na plaatsing. Neem zo snel mogelijk contact met ons op via support@duo-select.nl. Zodra je bestelling is verwerkt, kunnen wijzigingen niet meer worden doorgevoerd.

Is mijn betalingsinformatie veilig?

Ja, wij gebruiken SSL-versleuteling om alle transacties te beveiligen. Je betalingsgegevens worden nooit op onze servers opgeslagen.


Verzending & Levering

Waar verzenden jullie naartoe?

Wij verzenden momenteel naar Nederland. Als jouw land niet bij de checkout wordt vermeld, neem dan contact met ons op.

Hoe lang duurt de verzending?

Onze standaard verzendtijden zijn:

  • Verwerkingstijd: 1-2 werkdagen (maandag t/m vrijdag)
  • Transittijd: 4-5 werkdagen (maandag t/m vrijdag)
  • Totale levertijd: 5-7 werkdagen
  • Besteldeadline: 17:00 uur CET (Centraal-Europese Tijd)

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een trackingnummer per e-mail. Je kunt je bestelling volgen via onze Track & Trace-pagina.

Moet ik invoerrechten of douanekosten betalen?

Internationale bestellingen kunnen onderhevig zijn aan invoerrechten, BTW of douanekosten, afhankelijk van de regelgeving in jouw land. Deze kosten zijn voor rekening van de klant.


Retouren & Terugbetalingen

Wat is jullie retourbeleid?

Je kunt een product binnen 30 dagen na ontvangst retourneren, mits het product ongebruikt is, in de originele verpakking zit en in verkoopbare staat verkeert.

Hoe vraag ik een retour aan?

  1. Stuur een e-mail naar support@duo-select.nl met je bestelnummer en de reden voor retour.
  2. Volg de retourinstructies die je ontvangt.
  3. Stuur het artikel naar ons opgegeven retouradres.
  4. Zodra we je retour hebben ontvangen, verwerken we je terugbetaling binnen 7 - 10 werkdagen.

Wie betaalt de retourkosten?

De retourkosten zijn voor de klant, tenzij de retour wordt aangevraagd vanwege een defect of verkeerd geleverd product.


Productinformatie & Voorraad

Zijn jullie producten duurzaam?

Ja! Wij hechten waarde aan ethisch inkopen en milieuvriendelijke verpakkingen. Lees meer over onze duurzame initiatieven in ons Duurzaamheidsbeleid.

Het product dat ik wil is uitverkocht. Wanneer is het weer op voorraad?

Wij werken onze voorraad regelmatig bij. Je kunt je inschrijven voor herbevoorradingsmeldingen op de productpagina.


Technische & Accountondersteuning

Ik kan niet inloggen op mijn account. Wat moet ik doen?

Probeer je wachtwoord te resetten. Lukt dit niet? Neem dan contact met ons op via support@duo-select.nl.

Hoe meld ik mij af voor e-mails of SMS-meldingen?

Klik op de "Afmelden"-link onderaan onze e-mails of stuur "STOP" als reactie op een SMS.


Neem contact met ons op

Staat je vraag hier niet tussen? Neem gerust contact met ons op!

Bedrijfsnaam: Duo-Select
KvK-nummer: 89360451
Telefoon: +31 644653760
E-mail: support@duo-select.nl
Adres: Maria van Bourgondielaan 23, 5616 EB Eindhoven, Nederland

Btw-ID: NL004719819B39

Openingstijden:
Maandag - vrijdag: 9:00 - 17:00 uur (CET)
Reactietijd: Binnen 24 uur op werkdagen

Bedankt dat u voor Duo-Select heeft gekozen!